Kuharski krožek


Smiselno je, da otroke vključimo v proces pripravljanja hrane (npr. mešanje sestavin, razbijanje jajc, dodajanje sestavin ...), jim omogočimo, da spoznajo različne vrste, oblike in stanja živil ter njihov pomen za rast in razvoj. "Zdrav“ odnos do hrane in prehranjevanja bodo na ta način pridobili spontano, kar sami od sebe.

Razlogov za to je več:

  • Otrok, ki je sodeloval pri pripravi hrane, jo bo zelo verjetno tudi z največjim veseljem pojedel.
  • Z učenjem kuhanja otrok hkrati spoznava pomen zdravega prehranjevanja. - Med kuhanjem si otroci širijo besedni zaklad in večajo matematično znanje (npr. štejejo, tehtajo) ter razvijajo ustvarjalnost.
  • S kuhanjem se otrok uči skupinskega dela in razdelitve vlog, kar mu bo koristilo pozneje v življenju.
  • Kuhanje spodbuja razvoj otrokovega mišljenja, saj med kuhanjem otroci živila razporejajo, analizirajo, klasificirajo in primerjajo.
  • Razvija se tudi problemsko učenje, ko morajo iz določenih živil, glede na dana navodila, pripraviti obrok.
  • Kuhanje je tudi odlična priložnost za razvijanje otrokovih motoričnih spretnosti. Ko otroci gnetejo, oblikujejo in mešajo, razvijajo hkrati grobo in fino motoriko. Koordinacija med očmi in kontrolo mišic pa se razvija, ko režejo, zlivajo, merijo in lupijo živila.

 


Prejšnja stran: Šolski ekosadovnjak
Naslednja stran: Dramski krožek